måndag 2 juni 2008

Huhahuhahuhhahahahahha nervööös. måste skriva flera gånger för jag har inget att göra och jag kan inte måla mina naglar om och om igen med flera olika färger. Mamma och pappa fråga vad jag önska i studentfresent men jag sa att dom redan hade handlat, vilket jag hade, men så sa dom att det fanns en dag till att handla. Inte för att jag tro dem handlar imorgon, men däremot senare tror jag. Önskat mig en kamera! men efter det har jag önskat mig den mest ljuvligaste klockan någonsin. Ck-klockan toppar alla klockor men denna är ju bara för snygg. Några sådana i olika färger hade inte skadat. Nu har jag lovat mig själv att en CK-klocka ska jag ha. Men nu blir det tufft. Dessa eller ck? Kanske båda? Kanske jag får en i studentpresent senare av föräldrana? Vem vet vem vet! snygga jävlar är det iaf... hade hållt tiden mycket bättre, huha!

Inga kommentarer: