söndag 5 oktober 2008


Jobbhelgen är avslutad. skönt är väl det. nu ska man bara hitta på något när man är ledig. ja det kan väl inte vara så jäkla svårt för min del. jag hittar alltid på något har jag märkt även om jag tycker det är trist så håller jag mig sysselsatt. jaja, men annars då. vad händer på fronten? Mja, inte så himla mycket faktiskt. man snålar sig fram med pengarna, mina favorit jeans har gått sönder, man letar för fullt efter lägenhet, till en viss del iaf. man känner för att byta sin svarta mobil till en rosa och ja, varför just rosa. det undrar jag med. att stödja bröstcancer kanske, men sen undrar jag, har jag stöttat något annat mer än den jäkla green peace? och varför undrar jag. mer om det sen. men ja, det blir ingen dum rosa mobil för jag kan lika bra ha min svarta och måla den rosa av mina alla rosa nagellack här hemma istället, om min fantasi brister på att jag inte har något att göra då. seriöst undrar jag om jag verkligen skulle göra det.

så dagens plus och minus då om alla tankar.

+
Ja, detta med alex och katrin shuulleemaaanar som jag så dödskul kallar dom. jag fick veta mer skvaller idag. jag gillar skvaller om folk som jag inte känner ja, varför? för jag inte känner dom och dom är fortfarande två bloggapor! det är lätt att sticka kniven i dem för dom känner ändå inte av det. men iaf...grejen är att Alex har tydligen varit otrogen och haft sex på en offentlig toalett och...här kommer det stora OCH, han har haft en älskarinna. och tydligen har katrin själv pratat med denna älskarinnan. jag skrattar och jag skrattar och jag skrattar och jag skrattar. varför? ja, varför? för att det är bevisat återigen. jag hade så jäkla rätt! men jag känne rnu att det är dags för att sluta skratta åt det hela för det börja dö ut, speciellt nu när man vet allt.

- att glömma sin mobil hemma, speciellt när man skiljs åt från christoffer. man vill bara pila på mobilen hela tiden och skicka en massa sms. jag antar att den fick en paus från allt det idag.
och så är det givetvis fotboll snart. ja, jag säger jävla skit malmö! jävla skit. Jag följer det nu, jag håller mig intresserad och update inom det. Varför? jo för jag vill se en glad christoffer! se till att skärpa er och visa var ni har bollen och kulorna någonstans. Se till att göra min man glad.


så nu är jag trött.

Inga kommentarer: