tisdag 28 oktober 2008


jag satt och tänkte och tänkte. till slut slog det mig. varför inte uppfinna en telefon som tar emot dofter och kan skicka ut dofter. det hade varit så förbannat coolt. vi kan höra varandra, vi kan se varandra. allt detta via telefon. men det saknas en sak. det är lukt. att sitta och samtala om allt och plötsligt få höra "vad är det som lukta? fes du nyss?" måste vara den mest roligaste av något. eller så har jag för lite att tänka på.

dagarna/ veckans.

+ fått jobba lite extra. så till julen blir det extra pengar att handla för. inte för att det är något gott för mig. för det är bara en ursäkt för de andra att önska sig något dyrare. därför har jag bestämt mig för att handla alla julklappar på loppis. vill min pappa ha en rakapparat, så ska han få det, från loppis! vill mamma ha en ny lampa, så ska hon få det, från loppis! vill syrran ha nytt smink, så ska jag köpa henne en en påse kol, på loppis!

sensation biljetterna har anlät i arlöv. vi klappar och skuttar! vi springer flera varv och skriker. vi är lyckliga. förutom tiesto så kommer det bli massivt. det kommer att kännas i både tarmar och ben när det är dags för den 15 november.

ändring av sitt rum kanske sker. inget stort. bara något litet. man får se om man hittar något att göra med den lilla svinstian man äger (bokstavligt) kanske inte svinstia, men det är lika stort som grisarnas boende. om inte mindre. ikea nästa!

efter skrims och skrams så ska det börjas att blogga om på nytt. jag är inte redo att gå in å det för mycket. det är en stor man jag kommer att ha och göra med. mina ord kommer sättas på prov och jag kommer att ta varje chans jag får att tävla han med skämt. vem som vinner, det återstår att se. jag vet iaf att jag är hans bästa partner inom detta, därför leverar jag han en väldigt stor chans nu. mer om det när allt är fixat och klart.


- tiderna har förändrats. vi ligger nu en timme bakom allt. det ska anpassas och det ska sovas mer. jag gillar det inte! jag klara inte av detta med att ändra tiderna. vad är grejen? eller det ska jag egentligen veta? såfall säger jag såhär: den som vet annledningen...ja du/ni suger!

lönen. att betala hem är inte lika roligt. därför suger det att få lönen med. det är tråkigt. det svider. vad ska jag göra med min lön. fast det är väl alltid ett klirr i kassan när man får mer än förväntat sig, fast fortfarande, kan jag inte se det positiva att få lönen. jag vill gå på dagis och kissa på mig. inte betala hem och sköta andra utgifter.

sensation. skit roligt, verkligen! jag ser bara en nackdel med det. det är WHITE. nu måste man plöstligt gå ut och leta efter vita kläder till detta. och om någon läser det såkallade modet, så är det bara mörka färger som gäller. så jag antar att det som återstår är att ta hemifrån. Det är inte min grej. jag måste ha något nytt. vitt lakan annars kanske?


thats all..

Inga kommentarer: