onsdag 22 oktober 2008

he, satt och tänkte på en grej innan. jag tror min nya hobby är bio. eller vår. bio bio bio. det är grejen. men om inte det, vad ska jag annars göra? samla på frimärken? träna ihjäl mig? sy gardiner? lägga kapsyler i badkaret och tvätta dem?

för det första så har jag faktiskt redan samlat på frimärken när jag var en liten kiddo, det räckte. och det var sjukt tråkigt. för den andra så är ska jag väl inte gå på någon skönhetstävling, mitt mål är att bli stortjej88 vilket fall som helst, för det trejde så avskyr jag gardiner och tycker det förstör hela hemmet, sen om jag ska sy så blir det bara fel. och sen till det sista: det har redan gjorts av christoffer. vad jag kan gå och skratta i min ensamhet för det. hu hu hu ha ha hu. Så nej, inget lockar mig. Bio är grejen. det är avslpannat som fan. speciellt när man inte får ha tv för sig själv där hemma.

fast en sak som jag stör mig på när det kommer till bio, så är det när man ska sätta sig ner. vad jag får ont i magen. jag kan bli irriterad. för jag måste verkligen resa mig upp mer än en gång. kan inte folk bara ta ett extra varv och gå in genom den andra biogången? vad är problemet? nu snackar jag inte bullshit i onödan här. jag menar när det bara sitter fem stycken på rad och på andra sidan sitter där ingen. och dom ska sitta längst bort. varför inte ta det nyttiga varvet till andra sidan? förfan se det positiva: nödvändig promenad, mer popcorn! har du gjort ditt nyttiga för dagen.

thats all....

Inga kommentarer: