onsdag 15 oktober 2008

jomen godmorgon. det är regn och jag lyssnar på magnus uggla - trubaduren. christoffers fel. jag får alltid ångest av den. så jobbig och så sorlig på något sätt. men vädret är sorligt och helt idiotiskt. typiskt tvättdag men inte det.

fast jag satt och funderade lite. häromdagen såg jag en populär malmö bloggare ute på stan. eller för att vara mer korrekt, på gina tricot. Ojoj tänkte jag. va coolt. känns konstigt alltså. hon går där och ser cool ut och äger varje steg hon tar. tills hon vänder sig om och tittar på mig. Vem fan va det? hon ser inte alls ut så. det var hon, det vet jag men hon ser så extremt olik ut på alla hennes bilder. mer söt, mer ful, mer snygg? jag kunde inte avgöra. det var roligt att se det bara. jag hade inget annat att tänka på mer än det sen. och visst har vi alla bilder där vi är ett steg snyggare på. så är det alltid. mest för mig. om vi glor i min mans mobil så ser vi....ja då ser vi en apa som är sig själv till tusen. och oftas när jag är det så blir det bara fult och jobbigt. tur att någon har fallit för det. Huhu, de gillar han. Muha!

det jag vill säga är, att jag hoppas jag får se fler bloggare där ute som man känner igen. för det är roligt att jämföra på bilder som alla lägger ut. det är aldrig som man läser/tittar på.

Inga kommentarer: