söndag 19 oktober 2008

jag är trött. jag är så trött så jag kan kräkas men jag ligger bara och tänker. veckans minus med ett litet plus, kanske?

+ helgen med tjejerna. man har sina stunder och detta var en av dessa. det var sagolikt roligt. det dröjer alltid lite extra tills man har så extra roligt igen. allt hänger på sällskapet. vi har det som krävs.

och inte nog med det så har man fått i sig lite nya låtar i poden med. man skakar och man flyter fram när man lyssnar på dem. jag som trodde att nya låtar var något som kom varje halvår. för nog allt känns det som det. tur så delar jag och christoffer samma smak angående musiken..ibland.

Åh ja, JULEN har börjat. eller när börjat julen egentligen? idag fick jag ett julkort från en kär människa. hennes ursäkt var "så slipper jag tänka på det sen" nämen så snällt. så min jul har börjat tidigt i år såfall?

- vuxna människor som pratar och beteer sig som 13. fast vad står jag och och ska döma folk. när är man vuxen och när är man barn? me kan en vuxen mobba och snacka skit. då vill jag inte veta vad dom lär ut till sina egna barn. det är bara väldigt äckligt att det ens förekommer på arbetsplatser överhuvetaget. här går man och blir mätt på allt tjat "bli vuxen" - "ta ditt ansvar" - "välkommen till vuxen världen, allt är en ny värl" - jo tjena. den är exakt likadan som den var i skolan. jag hålle rmig utanför det. och det som är det vidigraste är att dom inte förstått det ännu. fast om jag ser det positiva så är det något jag har tillgodo senare...i mitt såkallade vuxna liv.

Inga kommentarer: